Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Wiele punktów kancelaryjnych

Jak prawidłowo ustawić EOD w przypadku kilku punktów kancelaryjnych?

W sytuacji kiedy w urzędzie istnieje więcej niż jeden punkt kancelaryjny należy przede wszystkim w EOD w module Administracja w strukturze organizacyjnej odpowiednio wprowadzić te punkty. Sama Instrukcja Kancelaryjna mówi tutaj, że przy systemie tradycyjnym może być prowadzone kilka dzienników. Zaleca się natomiast prowadzenie jednego dziennika korespondencji przychodzącej i stworzenie ewentualnych dzienników wydziałowych, które można przypisać do danego wydziału i rozróżnić je pod względem budowy takiego auto-numeru. W sytuacji kiedy podstawowym systemem jest EZD Instrukcja Kancelaryjna zakłada prowadzenie jednego wspólnego dziennika dla całego urzędu. Reasumując w jednym i drugim przypadku zdecydowanie łatwiej będzie używanie jednego wspólnego dziennika dla całego urzędu z opcją stworzenia dzienników wydziałowych. Spowoduje to, że w kancelarii głównej będzie dostępny rejestr centralny, a w wydziałach, w których są prowadzone dzienniki wydziałowe dostępne będą dodatkowo dzienniki korespondencji przychodzącej wydziałowe.

W sytuacji kiedy mamy dwa lub wiecej punków kancelaryjnych i wysyłkę dokumentów realizujemy przez kancelarię wtedy osoba, składająca dokumenty do wysyłki musi wybrać kancelarię, przez którą chce żeby dokument wyszedł z urzędu.

Data publikacji: 10-04-2014

Tagi: pseap

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij