Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Eksport danych do systemu SAGED

Udostępniliśmy w programie EDG eksport danych do systemu SAGED.

Udostępniliśmy w programie EDG eksport danych do systemu SAGED.  Proszę zaktualizować program (pobrać aktualizację przez moduł LiveUpdate) . Proszę uruchomić program , przejść do zakładki ‘Narzędzia’ i wybrać opcję ‘Eksport danych do SAGED’ (Rysunek 1), następnie proszę uzupełnić wszystkie dane potrzebne do połączenia z bazą danych programu EDG.   Wynikiem poprawnego eksportu będzie plik xml ,  który należy wczytać w systemie SAGED. System SAGED przeprowadzi weryfikację wpisów w bazie EDG.  W przypadku nieprawidłowości system SAGED utworzy plik  z raportem, w którym będą wymienione wpisy do poprawy. Po poprawieniu nieprawidłowych wpisów operację eksportu do SAGED należy przeprowadzić ponownie (wygenerować nowy plik XML).

Data publikacji: 30-06-2011

Tagi: ewidencja, edg

Przydatne obrazy

Rysunek 1.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij