Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Gospodarka odpadami – zmiany w sprawozdaniach półrocznych

W wersji 2.08.007 dodaliśmy możliwość zarejestrowania półrocznych sprawozdań podmiotów odbierających odpady z podziałem na typy nieruchomości. Dotychczas istniała możliwość wprowadzenia tylko jednego zbiorczego sprawozdania dla wszystkich typów nieruchomości. Po ukazaniu się wskazanej wyżej wersji w systemie będzie istniała możliwość utworzenia osobnych sprawozdań dla każdego z typów nieruchomości(zamieszkałe,niezamieszkałe, sezonowe).

Zgodnie z przypisem 2 do załącznika Nr 1 rozporządzenia Ministra Środowiska MŚ z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi "Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, na podstawie umowy z gminą i jednocześnie na podstawie umów z właścicielami nieruchomości, przekazuje dwa oddzielne sprawozdania w tym zakresie."

Funkcjonowanie nowego mechanizmu:

W celu utworzenia sprawozdania dla jednego z typów nieruchomości należy przejść do modułu Odpady -> Sprawozdania -> Półroczne i dodać nowe sprawozdanie. Na formatce sprawozdania w sekcji Dane podstawowe w polu Dotyczy nieruchomości należy wskazać interesujący Nas typ nieruchomości (np. zamieszkałe). W celu dodania kolejnego sprawozdania dla innego typu nieruchomości należy przejść powyżej opisaną ścieżkę i wskazać inny typ nieruchomości.

Data publikacji: 03-07-2017

Tagi: piol, finanse

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij