Użytkownik może teraz w łatwy i szybki sposób odnaleźć interesujące go dekrety.
Z przeglądarki można korzystać z następującego poziomu:
Dziennik księgowań -> Przeglądarki -> Przeglądarka dekretów
Po wejściu w Przeglądarkę dekretów użytkownik widzi dwie sekcje.
Pierwsza z nich służy do wyszukiwania oraz filtrowania dekretów. Można w niej założyć takie filtry jak:
- Data księgowania od – do
- Okres
- Typ dokumentu (istnieje możliwość zaznaczenia kilku chceckbox’ów naraz)
- Konto (istnieje możliwość zaznaczenia kilku chceckbox’ów naraz)
- Konto przeciwstawne (istnieje możliwość zaznaczenia kilku chceckbox’ów naraz)
Po ustawieniu filtrów i kliknięciu przycisku „Szukaj” w drugiej sekcji (znajdującej się poniżej) o nazwie „Przeglądarka dekretów” pojawią się dekrety spełniające powyższe kryteria.
Podświetlając interesujący nas dekret i klikając na przycisk „Pokaż dokument” przechodzimy do dokumentu, w którym się on znajduje.