Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Funkcjonalność modułu Odpady – „Porównywarka danych”

„Porównywarka danych” dostępna w module Odpady pozwala na porównanie informacji zgromadzonych w związku ze złożonymi deklaracjami, z danymi zgromadzonymi, odpowiednio: w ewidencji ludności lub ewidencji nieruchomości.

Aby skorzystać z tej funkcjonalności Systemu, należy: przejść do modułu Odpady --> Operacje --> Porównywarka danych PN, ODP, ELUD (w dolnej części okna), a następnie ustawić dzień, na który chcemy uzyskać dane.

Po wykonaniu powyższych czynności, wybieramy jaki typ płatników z Odpadów chcemy porównać (czyli DP fizyczne lub/i DP inne osoby), a następnie określamy, czy chcemy porównać te dane z Ewidencją Nieruchomości, czy z Ewidencją Ludności. Jeśli dokonujemy porównania z Ewidencją Nieruchomości należy dodatkowo wskazać oznaczenie podatkowe. 

Po wykonaniu polecenia „porównaj”, pojawi się zestawienie z adresami istniejącymi we wcześniej wybranym module/programie. W ostatnich kolumnach znajdują się dane dotyczące tego, jaka jest liczba mieszkańców zewidencjonowanych w Odpadach, a jaka w Ewidencji Ludności. Jeżeli w kolumnie „Odpady – l. mieszkańców” brakuje danych, oznacza to, że dla danego adresu nie została złożona deklaracja. 

Wykorzystując prawy przycisk myszy, można dodatkowo ukryć niepotrzebne kolumny, a następnie wyeksportować interesujące nas zestawienie do excela.

Data publikacji: 25-04-2014

Tagi: piol, finanse

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij