Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Przydzielanie rozrachunku kosztów do upomnienia

Czasami zdarzają się przypadki, iż pomimo zapłaty kosztów upominania nadal są one widoczne do pobrania. Dzieje się tak, ponieważ w upomnieniu nie ma informacji o dokumencie przypisu i wpłaty. Poniżej instrukcja opisująca sposób połączenie wpłaty z upomnieniem.

Aby przydzielić rozrachunek kosztów upomnienia do upomnienia, które nie posiada takowego rozrachunku, należy ( rysunek 1):

1.    Na przeglądarce rozrachunków należy wybrać rozrachunek kosztów upomnienia, nie przydzielony do żadnego upomnienia (ten który chcemy przypisać).
2.    Następnie pod prawym przyciskiem myszy otwiera nam się Menu z którego wybieramy Upomnienie następnie Przydziel przypis kosztów do upomnienia.

•    Te same funkcjonalności dostępne są pod przyciskiem Operacje w lewym dolnym rogu obok przycisku Drukuj

3.    Po wybraniu Przydziel przypis kosztów do upomnienia zostaniemy przekierowaniu do listy Upomnień.
4.    Na niej wybieramy odpowiednie upomnienie, do którego chcemy przydzielić, wskazany rozrachunek.
5.    Ostatnim krokiem jest kliknięcie przycisku Wybierz w prawym dolnym rogu listy.

Po wykonaniu powyższej operacji Rozrachunek KU został przydzielony do Upomnienia.




Data publikacji: 11-06-2019

Tagi: piol, finanse

Przydatne obrazy

Rysunek 1.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij