Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Zestawienie składników opodatkowania oraz ulg.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2004 w sprawie ewidencji podatkowej nieruchomości, w programie dotyczącym podatków i opłat lokalnych Wydra można drukować zestawienie składników opodatkowania oraz zestawienie ulg. Otrzymany raport szczegółowo obrazuje rejestr składników opodatkowania oraz ulg w ujęciu kwotowym.

Aby skorzystać z tej funkcji należy przejśc do modułu:  Nieruchomości -> Wymiary -> Rok  -> Zestawienie składników (rys 1).
Wyświetli się okno robocze, w którym można wskazać datę określająca na jaki dzień ma zostać sporządzone zestawienie (rys 2). Po jej ustawieniu należy kliknąć przycisk szukaj.
Program wyświetli listę wszystkich składników opodatkowania spełniających wskazane kryteria. Należy zatem zaznaczyć te składniki, które mają zostać ujęte w raporcie po czym wybrać przycisk Drukuj raport -> rejestr składników opodatkowania (rys 3).
Po wykonaniu tych czynności w głównym oknie roboczym pojawią się opcje wydruku dokumentu. Pola grupowania użytkownik ustawia sam według własnych potrzeb, tak aby wydruk był dla niego jak najbardziej czytelny. Po określeniu tych parametrów należy wybrać przycisk OK.

W analogiczny sposób należy zrobić raport z Zestawienia ulg.

Raporty zestawienie składników oraz ulg można wykonać z następujących modułów:
Nieruchomości – zestawienie składników oraz zestawienie ulg,
Pojazdy – zestawienie środków transportowych,
Psy – zestawienie psów

 


 


 
 

Data publikacji: 08-08-2011

Tagi: piol, finanse

Przydatne obrazy

Rysunek 3.
Rysunek 2.
Rysunek 1.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij