Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Automatyczne zamykanie spraw po uprawomocnieniu decyzji

Co zrobić w przypadku kiedy sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji?

  • Jeśli sprawa nie zamyka się automatycznie po uprawomocnieniu decyzji, a termin zamknięcia minął należy sprawdzić:

    Czy jest zaznaczona w sprawie opcja „Zamknij po uprawomocnieniu decyzji” lub w opcjach administracyjnych [moduł Administracja->Ustawienia systemu->Opcje systemu->Sprawa->”Automatyczne zamykanie po uprawomocnieniu decyzji->Tak”]?


    Czy status przesyłki pism znajdujących się w sprawie jest: „Doręczono”, „Dostarczono osobiście” lub „Zwrócono” (domniemane doręczenie)?

Data publikacji: 23-01-2014

Tagi: proton, e-urząd

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij