Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Brak pisma, które zostało dołączone do sprawy

Co zrobić, gdy pismo, które znajduje się w sprawie nie jest widoczne z poziomu zakładki "Moje Biurko".

W przypadku, gdy w zakładce: ["Moje biurko" -> Pisma -> Aktywne/Wstrzymane/Załatwione], nie jest widoczne pismo, które wcześniej zostało dodane do sprawy, należy przejść, na profilu użytkownika, którego dotyczy problem, w: [Ustawienia -> Opcje użytkownika -> Lista pism -> Czy pokazywać pisma ze spraw -> ustawić na „Tak” i zapisać]. W tym momencie pismo pojawi się na liście pism.

Operację tą można wykonać również dla wszystkich użytkowników jednocześnie. W tym celu należy przejść do modułu [Administracja -> Opcje domyślne użytkownika -> Lista pism -> Czy pokazywać pisma ze spraw -> ustawić na Tak i zapisać.]

Data publikacji: 23-09-2013

Tagi: proton, e-urząd

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij