Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Pismo w wielu sprawach

Co zrobić w przypadku kiedy jedno pismo ma zostać dołączone do np. dwóch sprawach?

W celu dodania pisma do dwóch różnych spraw przechodzimy na zakładkę „Moje biurko->Pisma->Aktywne/Wstrzymane/Załatwione”. Otwieramy pismo, które chcemy dodać do spraw,  a następnie na zakładce „Powiązania” klikamy na przycisk „Dodaj duplikat->Zduplikuj pismo” (w ten sam sposób możemy utworzyć kolejne duplikaty tego pisma). W przypadku pism o statusie „Załatwione” pojawi się dodatkowo komunikat, który akceptujemy:

opcja-(2).jpg


Pismo zduplikowane pojawi się w zakładce „Powiązania->Duplikat pisma”. Następnie klikamy na przycisk „Ok”, żeby zapisać pismo. Nowo utworzony duplikat pisma (domyślnie kolor czcionki tego pisma powinien być szary) znajdzie się na liście pism aktywnych [„Moje biurko->Pisma->Aktywne”].

Po otwarciu zduplikowanego pisma klikamy na zakładkę „Metryczka” i na samym dole pojawi się następująca informacja „Pismo jest duplikatem tego pisma”. Klikając na „tego pisma” przejedziemy do oryginału pisma.

Na koniec dodajemy pisma do spraw zgodnie z procedurą „Przypisywania pisma do sprawy”.

Praca z pismem zduplikowanym jest tak sama jak z oryginałem tzn. można dodawać treść oraz załączniki.

 

 

Data publikacji: 11-12-2013

Tagi: proton, e-urząd

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij