Centrum Pomocy Technicznej

Baza wiedzy

Przenoszenie uprawnień Użytkownika systemu Proton

W jaki sposób przenieść uprawnienia dla dokumentów i spraw , wiadomości , emaili , notek oraz teczek, z jednego użytkownika na innego?

Aby przenieść uprawnienia użytkownika wykonujemy następujące czynności: Przechodzimy do modułu Administracja -> Użytkownicy -> Przenoszenie uprawnień -> wybieramy Użytkownika źródłowego (z którego przenosimy uprawnienia) oraz Użytkownika docelowego (na którego przenosimy uprawnienia) -> zaznaczamy pola, dla których chcemy przenieść uprawnienia – do wyboru są: dokumenty i sprawy , wiadomości , email , notki , teczki -> na koniec zatwierdzamy operację poprzez kliknięcie przycisku Wykonaj.

Data publikacji: 30-05-2014

Tagi: proton, e-urząd

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij