Centrum Pomocy Technicznej

Forum

Najnowsze wpisy

Najczęściej odwiedzane wątki

Zaloguj się

Użytkownik:
Hasło:

System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Proton System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Proton
Pakiet e-Urząd > System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Proton > Brak okna roboczego Widok: 
User avatar
Member
Member
jozef.podlecki@yahoo.com - 2016-02-03 14:27:32
   
Brak okna roboczego
Witam,

Mam problem z kontem w programie Proton. Przy logowaniu nie widać okna roboczego. Próbowałem logować się na różnych stanowiskach myśląc, że to wina programu, lecz nie ma to znaczenia.
Chciałbym prosić o porady do rozwiązania tego problemu

Pozdrawiam serdecznie.

Józef

User avatar
Member
Member
m.uszynski@stalowowolski.pl - 2016-02-26 09:14:21
   
Odp.:Brak okna roboczego
Witam.
Problem o którym Pan pisze występuje na komputerach na których ustawione jest wyświetlanie elementów powyżej 100%.
W pierwszej kolejności należy więc wejść w ustawienia wyświetlania systemu i zmienić wartość wielkości elementów na 100%.
Od tego momentu okno edycyjne nie będzie znikać.
Jeśli po tym zabiegu nadal nie udaje się zobaczyć tego okna, należy zalogować się do bazy danych za pomocą sql menagment studio i wykonać polecenie:

update AppProfile set prf_Value=0x333432 where prf_Id= (select prf_Id from AppProfile where prf_Key='naviPanelPosition' and prf_User_usr_Id= (select usr_Id from AppUser where usr_Login LIKE 'tu wpisz login użytkownika u którego występuje problem'))

Ten wpis działał na wersji 3.15.35, obecnie nie mamy takich problemów więc nie wiem jak zadziała na nowszej, najlepiej wykonać wcześniej kopię bazy danych.

User avatar
Member
Member
Dział Wsparcia Technicznego - 2016-02-26 10:13:42
   
Odp.:Brak okna roboczego
Witam,

Zmiana poprawiająca skalowanie wyskakujących okien podczas ustawienia systemowego DPI powyżej 100%, została wprowadzona w wersji 3.15.57.

Wykonawca nie zaleca samodzielnej ingerencji w bazę danych. Jest to niezgodne z licencją i może spowodować uszkodzenie bazy danych. Ewentualna naprawa bazy danych będzie się odbywać poza gwarancją i będzie usługą płatną.

Paweł Kluczyński
Menadżer Zespołu Obsługi Klienta


--
Dział Wsparcia Technicznego
Sputnik Software

User avatar
Member
Member
m.uszynski@stalowowolski.pl - 2016-02-26 10:24:29
   
Odp.:Brak okna roboczego
Witam
Dlatego też napisałem o wcześniejszym backupie bazy.

Co do prac na bazie to odpowiednie zapytanie sql otrzymałem od działu wparcia technicznego kawał czasu temu, a tu się nim tylko podzieliłem.

Dobrze że poprawiono skalowanie. Cieszy że program jest ciągle rozwijany nawet w tak mogłoby się wydawać małoważnych obszarach.

Pozdrawiam
Marcin

1

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij